تعمیر و تست شیرهای پنوماتیک

شیر پنوماتیک یکی از اجزای مسئول کنترل فشار، سرعت و مقدار هوایی است که در سیستم پنوماتیک حرکت می کند. سیستم های پنوماتیک(که به نیروی هوای فشرده برای انتقال قدرت وابسته اند) می توانند در کاربردهای بی شمار صنعتی یافت می شوند. بسیاری از شیرهای کنترل جهت پنوماتیک  عملکردی بر اساس تعداد ورودی و خروجی آنها، تعداد تغییر مسیرهایی که ایجاد می کنند و مکانیزمی که توسط آنها پورت ها باز و بسته می شوند طبقه بندی می شوند. شیر تخلیه فشار ، فشار ورودی خود را با فشار جو مقایسه و کنترل می کند. شیر های تخلیه معمولا در گیرنده یا دستگاه ذخیره سازی هوا  به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از فشار زیاد استفاده می شود. به همین دلیل ، شیر های تخلیه اغلب شیرهای ایمنی نامیده می شوند.

 

نحوه کار شیر پنوماتیک جهتی به این صورت است که فرمان توسط جریان برق یا اهرم به شیر منتقل می گردد. درون محفظه شیر یک (spool) قرار گرفته که در دو سر آن دو واشر و دو فنر قرار دارد. در اثر تحریک الکتریکی یا اهرمی وضعیت (spool) تغییر میکند و بسته به موقعیت باعث جریان یا قطع جریان هوا میگردد. تعمیر و اصلاح کلیه قطعات شیرهای پنوماتیک و تست و تایید عملکرد صحیح شیر همراه با ضمانت ۶ ماهه توسط شرکت سامان صنعت پویا انجام می پذیرد.

 

به شما بازدید کننده ی گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان و متخصصان ما در زمینه ی تعمیر و فروش این محصول ،پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، گزینه مناسب را انتخاب نمایید.