تعمیر و تست جک های پنوماتیک

جک پنوماتیک برای انتقال نیروها به منظور بلند کردن، فشار دادن یا حرکت دادن ماشین آلات سنگین یا مواد  از هوا فشرده استفاده می کند. نیروی پنوماتیک با استفاده از هوای فشرده، قدرت الکتریکی را به قدرت مکانیکی تبدیل می کند.

 

انواع مختلف ابزار پنوماتیک در جنبه های مختلف صنعت ساخت و ساز از جک های تخریب تا سیستم های برقی استفاده می شود. استفاده ازسیستم های پنوماتیکی رواج بسیار زیادی دارد زیرا علاوه بر ارزان بودن سیستم و قطعات در آن از سیال هوا استفاده شده که به راحتی در دسترس است.

 

سیلندر پنوماتیک به وسیله نیروی باد عمل کرده و بصورت طولی حرکت و در فشار و قطرهای مختلف تولید می گردد. سیلندر پنوماتیک شامل بدنه یا پوسته ، پیستون ، پکینگ و اتصالات مربوطه می باشد ، که با توجه به نوع نصب و کاربری قابل انتخاب می باشد . سیلندر های پنوماتیک در انواع مگنت دار و بدون مگنت می باشد.

 

سیلندر پنوماتیک یکی پر کاربردترین تجهیزات پنوماتیک در اتوماسیون صنایع چوب ، صنایع پرس ، صنایع ماشین سازی ، صنایع خودرو سازی ، صنایع کاشی وسرامیک و خطوط تولید می باشد. که در انواع مختلف در دسترس می باشد.

 

تعمیر انواع سیلندر پنوماتیک :

 

سیلندر پنوماتیک قلمی

 

سیلندر پنوماتیک پرس

 

سیلندر پنوماتیک تلسکوپی

 

سیلندر پنوماتیک دوطرفه

 

سیلندر پنوماتیک کامپکت

 

سیلندر پنوماتیک روتاری

 

سیلندر پنوماتیک با مگنت

 

شرکت سامان صنعت پویا با دارا بودن توانمندی و استفاده از متخصصان در زمینه تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک ، برترین تولید کننده و تامین کننده انواع جک و سیلندر پنوماتیک در ایران می باشد.