تعمیر پمپ هیدرولیک

بسیاری از عیوب در سیستم های هیدرولیک دارای علائم مشابه می باشند برای مثال افت تدریجی یا ناگهانی در فشار باعث کاهش قدرت یا سرعت سیلندر می شود. گاهی ممکن است سیلندر زیر بار متوقف شود و اصلا حرکت نکند اغلب کاهش قدرت با افزایش صدا در پمپ همراه می باشد مخصوصا در زمان هایی که در سیستم فشار سازی می شود و این فشار به پمپ منتقل می گردد. در عیب یابی سیستم هیدرولیک ساده اجزا اصلی شامل پمپ، شیر فشار شکن، شیر کنترل جهت یا سیلندر ممکن است ایراد داشته باشند ولازم است جهت سرویس تکنسین با تجربه اقدام نماید. اشکالات عمومی سیستم هیدرولیک عبارتند از: کمبود فشار ، کمبود دبی ، سرو صدا و ارتعاش و زوزه پمپ ، حرارت بیش از حد ، حرکات غلط عمل کننده ، استهلاک سریع قطعات و… عمده ترین ایرادات وارده به سیستم هیدرولیک مربوط به پمپ های هیدرولیکی می باشد. شرکت سامان صنعت پویا با در اختیار داشتن متخصصین دانشگاهی و همچنین تجربه پرسنل مجرب خود موفق به طراحی و ساخت دستگاه تست پیشرفته انواع پمپ های هیدرولیکی شده است. بدینسان تعمیر و تست پمپ هیدرولیک شامل انواع پمپ های هیدرولیک پیستونی (محوری و شعاعی ) با ارائه تست ریپورت و ضمانت شش ماهه انجام می شود.
از بزرگترین تولید‌کننده‌های ادوات هیدرولیکی و انواع پمپ هیدرولیک در سطح جهان که دارای وسیع‌ترین گستره اقلام هیدرولیکی نیز می‌باشد ، شرکت بوش رکسروت است. هرچند این شرکت علاوه بر پمپ هیدرولیک رکسروت در شاخه‌های دیگر صنعتی نیز فعالیت عمده می‌نماید و از این حیث نیز کاملا در سطح بین المللی مطرح می‌باشد . تولید طیف کامل پمپ های هیدرولیکی از نظر ساختار ، عملکرد و اندازه از ویژگی های این برند جهانی است.
شرکت هیدرولیکی ایتون ویکرز بخش وسیعی از شیرآلات، پمپ هیدرولیک و دیگر ملزومات صنعت هیدرولیک جهان را در بخش صنعتی و ابزار آلات متحرک را پشتیبانی و تامین می‌نماید. علاوه بر کیفیت بالای محصولات هیدرولیک ایتون ویکرز نکته مهم دیگر در محصولات آن کامل بودن قطعات و ادوات هیدرولیکی آن برای تمامی صنایع و کارخانجات وابسته می‌باشد. شرکت ایتون ویکرز با تلفیق پنج شرکت کلیدی مهم تبدیل به

این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت های هیدرولیکی در دنیا می باشد که چند سال بعد از جنگ جهانی تاسیس شده است . پس از سال ها تلاش و تولید اکنون شرکت هاو یکی از بزرگتری و معتبر ترین برند های تولید کننده قطعات هیدرولیکی است و تولیدات شرکت بر روی بسیاری از دستگاهها نصب می باشد. شرکت سامان صنعت پویا افتخار دارد در زمینه تهیه و تعمیر پمپ های ساخت این شرکت یاری گر هموطنان

شرکت سامان صنعت پویا با دارا بودن کارگاه تخصصی ارزیابی، تعمیر و تست انواع پمپ هیدرولیک و نفرات با تجربه و آموزش دیده دارای مدرک معتبر در دوره های تعمیراتی هیدرولیک و انجام پروژه های مختلف در تعمیر پمپ‌های معیوب، با رعایت استانداردهای فنی تعمیر و تعویض، پس از بررسی‌های لازم و طی پروسه تعمیر و تست، کارکرد پمپ هیدرولیک مورد نظر را بر روی سیستم گارانتی می‌نماید.