تعمیر شیر پروپرشنال و سرو

گران قیمت بودن شیرهای پروپرشنال و سرو و یا عدم وجود شیر در ایران یا خاص بودن آن باعث شده که تعمیر و تست شیرهای پروپرشنال و سرو مد نظر شرکت ها قرار گیرد. شرکت سامان صنعت پویا با استفاده از دستگاه  تست شیر قادر است انواع شیرهای سرو، پروپرشنال و خاص را در انواع مدل‌ها تعمیر و با ارائه تست ریپورت و ضمانت ۶ ماهه در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

عمده مشکلات شیرهای پروپرشنال مربوط به عیوب مکانیکی و الکترونیکی می باشد که بعد از رفع عیوب مکانیکی و الکترونیکی (LVDT – برد الکترونیکی و…) شیرهای سرو و پروپرشنال تحت تست قرار می‌گیرد. کلیه تست های مربوطه از جمله تست نشتی ، تست فشار ، تست دبی ، تست هیسترسیز، تست لرزش ، تست دما ، درصد باز شدن و … را می گذراند تا عملکرد مطمئن و بی نقص آن تایید شود.

تعمیر شیرهای رکسروت بوش

شرکت بوش رکسروت بعنوان یکی از شرکت‌های قدرتمند در زمینه صنعت هیدرولیک می‌باشد. شیرهای پروپرشنال و سروو شرکت بوش رکسروت در‌کاربردها و عملکردهای گسترده در مدار هیدرولیک، سیستم‌ها و دستگاه‌های متنوع هیدرولیکی استفاده می‌گردند. شرکت سامان صنعت پویا با علم به گستره وسیع کاربرد شیرهای پرپورشنال و سرو در دستگاه‌های حساس با اتکا به تیم فنی و تخصصی اقدام به تعمیر و کالیبراسیون این ادوات می‌نماید.

تعمیر شیرهای موگ

شرکت موگ یکی دیگر از شرکت‌های قدرتمند در زمینه هیدرولیک می‌باشد. شیرهای سروو تولید این شرکت بسیار معروف بوده و در بسیاری از کمپانی‌های مطرح دنیا استفاده می‌شود. عملکرد دقیق، سرعت بالا و دوام از ویژگی های این برند است.  شرکت سامان صنعت پویا با علم به گستره وسیع کاربرد شیرهای پروپرشنال و سرو در دستگاه‌های حساس با اتکا به تیم مجرب الکتروهیدرولیک خود اقدام به تعمیر و تست این شیرها نموده است.

تعمیر شیرهای پارکر

شرکت هیدرولیکی پارکر بخش وسیعی از شیرآلات هیدرولیکی، پمپ هیدرولیک و دیگر ملزومات صنعت هیدرولیک جهان را در بخش صنعتی و ابزار آلات متحرک را پشتیبانی و تامین می‌نماید. علاوه بر کیفیت بالای محصولات هیدرولیک پارکر(PARKER) نکته مهم دیگر در محصولات آن کامل بودن قطعات و ادوات هیدرولیکی آن برای تمامی صنایع و کارخانجات وابسته می‌باشد.این شرکت با طیف وسیع محصولات و شبکه گسترده پخش جهانی تبدیل به قطب قدرتمند این صنعت در جهان شده است.

تعمیر شیرهای سایر برندها

 

تنوع گسترده شیرهای سرو و پروپرشنال و تفاوت خصوصیات فنی شیرها و مواردی چون زمان تحویل و هزینه‌های زیاد ناشی از تهیه شیر جدید و درنهایت موجود نبودن تجهیز مورد نظر در بازار باعث تمایل به تعمیرات شیر هیدرولیک شده است.در کارخانجات پیشرفته با وجود داشتن تیم نت منظم و کارآمد برای کالیبراسیون دوره‌ای شیرهای پروپرشنال و سرو نیاز به استفاده از ظرفیت دستگاه‌های تست و کالیبراسیون با دقت بالا می‌باشیم.